What's it feel like to be a ghost?

Hej hopp!!!
Usch fy och blä säger jag. Idag är det lördag men känns mer som söndag. Hade ju tenta i torsdag som gick åt helvete... blir så trött när man känner att man kan uppgiften men ändå får man inte ihop den på slutet. Men bara mig själv att skylla, skippade även kryssingen för att göra tentan. Vilket man kan känna att nu gjorde jag felbeslut igen! Men ändå skolan måste gå först! Dags att börja jobba bort allt så man kan sluta om ett år.

Torsdag och Fredagen blev toppen ändå! Varit med Ninna och Dreij typ hela tiden. Vi tre som avstog kryssingen för skola och annat! Men sällan jag har varit så sliten som när jag vaknade i fredags.... FY FAN säger jag! Var fortfarande bakfull när jag blev utlurad igen kl halv 10 på kvällen. MYSIGT! :D Föresten att bada kl halv 3 på natten är inte så jävla bra ändå! Bästa är ändå Dreij som lägger sig på bryggan helt naken och ska lufttorka!!!! VA FAN liksom! Och Ninna som prompt ska bada! Men doppar enbart fötterna pga att det är så jävla kallt så hon backar ur!



Jönköping kan vara rätt vackert ändå!

Mmm jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle bojkotta MSN och Facebook någon gång. Den gången är nu! Jag tänkte att va fan jag ska ändå plugga då kan jag lika väl skita i att kolla de där sakerna. Så jag ska försöka hålla ut i en vecka nu. Började i torsdags, så lagom efter sista kårenkvällen på torsdag kan man kolla igen. Idag är det lördag vilket gör det till tre dagar och jag har klarat mig utmärkt än så länge, fast ändå sjukt att man kan känna att man verkligen behöver kolla ibland!!! Facebook är satans verktyg!

Dagens låt: Taking Back Sunday - What's it feel like to be a ghost?
Från soundtracket till Transformers kommer denna låten. Härlig låt och titeln gör att man faktiskt funderar hur det känns att vara ett spöke. Fast det kanske bara är jag som gör det? Jag är ju inte som alla andra heller!

Föresten kul att bli uppringd av folk på kryssingen som frågar vart jag är och vilken hytt jag har! Men skönt att veta att några saknade mig iaf =) Nu ska jag försöka ta tag idagen igen. Pluggat och varit duktig! Kanske diska eller se om man kan hitta någon som gör något slappt idag. Malin jobbar och Wennlo skulle plugga. Jaja här blir det inga barn gjorda iaf.

Whoop Whoop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0