Vårbalen

Ja som ni kanske märker har jag faktiskt börjat blogg igen. Har så mycket känslor och tankar som jag börjat tröttna på att berätta för folk så skriver ner de här i stället. Igår var det alltså vårbal på stora hotellet, jag deltog inte på själva balen men jag jobbade på kåren när folk kom dit strax efter kl 23. Det var verkligen som en bal på slottet, alla var så uppklädda och en massa band på sig. Sedan var alla vi som jobbade också ordentligt klädda med vit-skjorta och svarta byxor. Kände mig som resturang folk när jag jobbade.

Kvällen bestog mest utav drinkar och fin sprit, typ Cognac och Whiskey. Sedan går Hatzen Katzen hem på alla språk och former fortfarande :P

Sedan fick ett kul förslag, om jag nu inte skulle få jobb på UPS i sommar igen, så kanske jag ska åka ner till Cypern och jobba som bartender en sväng. Skulle vara jävligt kul och lärorikt. Sedan skulle man också slippa en svensk sommar ett tag.... Men det får veckan utvisa hur det blir. Får jag inget jobb sticker jag!


Dagens Låt: Promoe - Svennebanan
Hel skön låt bara!!!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0