Sol

Visst är det underbart när solen skiner? Man blir på bra humör alla små problem i världen bara försvinner och man bara ler. Iaf gör jag det. Jag måste även nämna mina vänner som håller mig flytande nu efter henne. Tack för att ni hör av er och vill träffa mig, hjälper verkligen! Shout till N,A,Slask och MALIN!!!  som är bäst!

Nu gäller det att se framåt i tiden! Massor utav kul saker som händer, börjar redan idag då det är jobba på kåren som gäller. Efterfesten till Vår balen som är idag. Sedan är det plugg som gäller rätt mycket denna månaden, vilket är svårt när det är så gött väder som det har varit sista tiden ändå. Men har ändå en ljuspunkt kvar innan det blir sommarlov på riktigt. det är AG verkar vara ett toppengäng som åker till Gotland iår. Kommer ha så jävla roligt känner jag redan nu. Bara 1½ vecka kvar dit också... Tiden bara försvinner så fort!

Nu ska jag iaf fortsätta med att sitta i solen och läsa "Liftarens Guide till Galaxen" som jag började på igår. Blivit en bokmal igen känner jag :D Enkelt sätt att fördriva tiden i solen såklart ;)

Dagens Låt: Flipsyde - When it was good
Helt underbart beat i den låten. Jag får tbx mina good memories av texten också!
"When it was good, we where sitting ontop of the world!"

Peace out! (L)
// Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0