Sliten...

Usch fy och blä så sliten man kan vara. Somnade redan kl 21 igår och sov fram till 9 idag, Tvingade mig upp för att lektionen började med 10, men det slutade med att jag landade i soffan av trötthet och blev med dragen till More Coffee vid 11 istället. Brunch, kaffe och sällskap var det jag behövde tror jag, för när klockan nu blev 17 var jag rätt pigg och gick ned till FUM-mötet för att delta.

Tycker det är lite synd att Wennlo inte blev invald som Vice U, jag tyckte själv att han var den som var för utbildningsfrågor mest. Men det var lite talet som avgjorde till tjejen som vann. Hon var vältalad (Säger man så?) även om det känndes att Wennlo var mer, vad ska man säga... Engagerad i just utbildningsfråga. Men vi får se, jag har ju ändå röstat på FUM delegaterna och får hoppas dom gjorde rätt val åt mig.

Nu är det strax dags att sova igen iaf för har lektion mellan 8-12 imån följt av KHU-möte vid lunch och efter det blir det tentaplugg till kl 17 ungefär. Tänkte plugga längre men kom precis på att det är träning som gäller 18:30.
Jävlar vad tider jag skriver om idag... Men känner att jag har livet planerat i två veckor nu. Verkligen tider som gäller, sedan blir det hem för att fira Mamma & Pappa som ska fira 100-års fest på nationaldagen!

Såg föresten att ölandsdjupark har fått en ny Sibirisk Tigerunge. Hur söt är inte den här liksom? :D
Kan ju liksom inte låta bli att le!!!
 


Dagens Låt: Jag har väldigt svårt att välja låt idag. Finns två stycken jag vill ha!
Three Days Grace - I Hate Everything About You & Filo and Peri - Anthem
Både två är starka texter för mig och AG gjorde ju saken både bättre och sämre.

Det sämre vill jag inte nämna ens men jag var arg kan jag lova! Sedan det bättre är att det var länge sedan jag blev så raggad på som jag blev under AG! Så grymt kul att känna att man kan gå ut och bli uppraggad utav tjejer! Varit lite si och så med självförtroendet men jag vet själv att jag inte är som alla andra killar! Och Malin har så jävla rätt i en sak hon säger. Det kommer komma en dag då man kommer hitta en som tycker om en lika mycket tillbaka! :D

Okey märker att detta låter ego men va fan! Jag får väl vara det eller hur? Fått så mycket komplimanger så jag drunkar i dem det sista!
Tack som fan, kap kun kap!
// Jocke!


Kommentarer
Postat av: Anonym

rätta takter, keep going!

2009-05-19 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0