It's not always rainbows and butterflies

Vad ska man börja? Drog på mig min första förkylning sedan jag hade körtelfeber i oktober. Kännt av det i cirka 4 dagar vilket är som det brukar när de kommer en. Känner man sig själv förbra när det gäller sånna saker?
Huvudvärk och hosta när man ska plugga är inte okey!

Önskade man kunde åka tillbaka till Gotland igen, helt seriöst bästa helgen i mitt liv!


Usch så hemskt, har en sak jag vill skriva här men det ska jag verkligen inte. Men tycker fan det är rätt ändå! Allt jag har att säga. What goes around comes around!

Dagens Låt: Maroon 5 - She WIll Be Loved
Gudomligt vacker låt, jag känner mig hemma och känner att det finns någon för mig också!

Say what what?!
//Jocke!

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag är också säker på att det finns nån där ute till dig. Du är en sån härlig kille så det måste finnas nån. Sluta leta så kommer du hitta kärleken på det mest oväntade stället (tro mig ;P)

2009-05-23 @ 00:27:06
URL: http://frokenkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0