Gitarrer

Alltså man borde lära sig att spela gitarr. Bara att lyssna på dagens låt som kommer här nere sedan.
Det är ju så enkelt att spela egentligen det är bara att lära sig 4-5 accord så kan man spela många låtar. Kanske ska ta tag i det i sommar och försöka att lära sig? Har ju lite tid över nu iaf...

Dagens Låt: John Butler Trio - Ocean
Han spelar låten på en 11-strängad gitarr, vilket är helt fantastiskt att titta på!

Föresten min bojkott av msn och Facebook går kanon. Man klara sig jättebra utan dessa sakerna, visst kan det blir lite långtråkigt hemma men jag klara mig. Pluggar ju ändå! Sedan kan man alltid ringa till folk. Som man gör med en telefon! ;)
Nu är det snart dags för sista innebandyträningen innan sommaren. Får se om jag har mer flyt nästa år. (läs tidagare inlägg)

Tack som fan kap kun kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0