Breath slow

Tänkte bara hoppa in och ge en stor kram till alla mina vänner som bryr sig om mig :D

Ikväll är det sista kvällen med innebandygänget innan sommaren tar vid och folk sticker till olika ställen i Sverige. Även om min säsong varit katastrof med 2 klubbor som har gått av, körtelfeber (vilket gjorde att jag missade hela höstan nästan) och sedan ett skadat knä vilket gjorde att jag missat 1-2 månader nu i vår också. Men ändå lika kul varje gång att träna. Håller mig uppe och glad. Även om jag inte varit det på alla träningar. Sandra det finns en helt rimlig förklaring till detta också ;)

Dagens Låt: Alesha Dixon - Breathe Slow (Ali Payami Remix)
Go text med Payami sound :D

//Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0