Åskan

Ska vända på inlägget idag och börja med följande:
Dagens Låt: Lazee - Hold on (Stonebridge Remix)
Jag gillar verkligen budskapet i låten och sedan om man lägger Stonebridge på så blir det ännu bättre! Han var grym när han va på kåren senast!

Slutat regna här i Jkpg nu, var ett riktigt busväder precis. Åska och hällregn i princip. När man pratar med folk verkar det som att de flesta inte tycker om åska. Jag där imot älskar åska. Vet inte varför men har väl något med att man kan krypa upp i soffan, tända ljus och bara sitta och mysa medans det blixtrar och dundrar utanför. Jag känner mig trygg när det är sådant väder. Det bästa skulle ju vara att ha någon att mysa med i soffan med också men man kan inte få allt här i livet. 

Helgen lär vara lugn iaf, första på länge ändå. Inga fester inplanerade då det är Absolut Gotland nästa torsdag så alla bara väntar nu ungefär. Ska bli så jävla roligt =) Imån är det jobba kåren som gäller, alla faddrar ska få festa av sig lite :P

// Jocke!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åskar det i Jönkan? Orättvist... Här i Sthlm skiner solen :)

Vill väl oxå ha lite åskmys, men även här skulle det i så fall bli ensamt.



ses om nån vecka! ha en skön helg!

2009-05-08 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0