Absolut Gotland

Jag sitter här och samlar mina tankar efter AG. Helt slut och verkligen helt överlycklig!!! Gått en jävla massa alkohol men inte haft så här kul på en utlandsfest någonsin!
Och ändå lyckades jag missa hälften av Jkpgs folket under dagarna. Gick mest runt och var mig själv med alla! :)
En kul sak som hände sista dagen var att jag fick en smile ritad på handen. Alltså sjukt vad man inte kan sluta att le pga den :P
Borde alltid ha en sådan ritad i handen.
Det finns så mycket att berätta om vad som har hänt, men jag konstaterade att jag lyckats med ett utav mina mål under min studietid. Inget jag vill nämna men nu var det klart! Och sedan har jag även fått mitt 100:e märke till overallen! Ska limma dit dem och ta ett kort så ni kan se hur mitt favorit plagg ser ut :D

Lovade även Em att göra en lista på bra musik som jag lyssnar nu på.
  • Alexander Rybak - Fairytale (okey bara för att den vann Eurovison, men en skön låt som påminner om midsommar)
  • Promoe - Svennebanan
  • Erik Hassle - Hurtful
  • Flipsyde - When it was good
  • Swingfly - Touch and go
  • David Guetta feat. Kelly Rowland - When love takes over
  • Maskinen - Pengar
Där är ett gäng låtar som spelas på min playlist ofta nu det sista!
Pga listan utgår dagens låt!

Men säger: Tack som fan kap kun kap för helgen och lämnar resten av vad som hände under helgen till din fantasti och era minen ni som deltog!
// Jocke

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för fint minne =)

2009-05-23 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0