10 Klassiker kl 10

Rubriken kommer från ett radioprogram som går kl 10 varje vardag på Mixmegapol Göteborg.
Fick höra två låtar idag som verkligen är klassiker. Det blir väldigt blandat iaf.

John Farnham - You're The Voice
Enya - Anywhere Is

Efter 10 klassiker kl 10 nu kommer önske lunchen då man får höra ännu mer blandad musik. Vilket är kanon när man ska plugga. Så ma slipper höra alla dessa radiolåter 1000 gånger!

Nu ska jag inte födriva mer tid. Ska återgå till pluggandet, tenta imån kl 14 men jag känner att det kommer gå bra Precis gjort klart en gammal tenta där jag bara misslyckades med en ända uppgift. Nämligen att räkna ut IRR (Internräntan) Mamma kanske vet hur man räknar det?? Men det är 1 poäng på en 8 poängs fråga så jag ska nog klara mig ändå. Gäller bara att komma ihåg alla dessa formlerna.


Nu är det dags att jobba kåren ikväll en sväng. Kom på i mitt inlägg tidigare idag att jag glömt posta dagens låt.
Dagens Låt: 3OH!3 - Don't Trust Me


XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0