Stöten

Hej!
Nu är jag tbx i Jönköping igen! Har varit i Stöten sedan i torsdags så därför inga inlägg har kommit från min sida!
Men nu är det dags att ta tag i det här på riktigt igen.
Resan var kanon, skönt att få pumpa lite snö igen, det var ju ändå 2 år sedan sist. Okej Stöten går inte att jämföra med Val'thorens men ändå! Hur var det då?
Jo det var kul, mycket snö som tur var, nästan 1m i backen. Vilket iofs var katastrof tanke på att man nästan fick liftenfästet på byglarna i huvudet pga snön, VARJE GÅNG! Nackspärr bara genom att vrida på huvudet!
Och backarna var väl sådär, fanns 2-3 bra backar bara. Men ska inte klaga, 3 dagar var lagom iaf =)

Vädret sedan var mer än godkänt.
Fredagen var det sol på förmiddagen och mulet/lite snö på eftermiddagen. -3 grader cirka.
Lördagen var klarblå himmel hela dagen och -2 grader! Riktig kanon dag :D
Söndagen var katastrof! Snö snö och snö, -2 grader. Men det var helt tomt i backen så man kunde hitta nypistade områden kl 1 på eftermiddagen nästan.

Nu i veckan är det dags för en massa fest igen. Börjar med Erotiksittingen på onsdag, ska bli riktigt kul. Sedan är det ju Syndafloden till helgen också. Skönt att vara tbx i verkligenheten igen ;)

Dagens låt: Peter LeMarc - Bara när jag blundar ♥

Föresten nu är det bara 8 dagar kvar tills jag ska göra min tatuering!!!
// Jocke!

Kommentarer
Postat av: Ida

härligt att du är tillbaka igen :)



Jag har saknat dig!

2009-03-02 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0