Värdelös

Jag måste bara vara fail till människa! Fan nu är det två torsdagar på raken som jag ska ut och ta EN öl! Förra torsdagen var vi på Bongo och efterfest hemma hos Malin, var i säng strax efter halv 4 då. Igår frågade Awesome om vi skulle ta en öl. Tackade nej först, men sedan får jag ett sms från Malin runt halv 11 och säger att jag ska till Twin. Funderar i ungefär 5 sekunder sedan tackar jag ja, fick med mig Awesome och Wennlo med :P

Var i säng strax efter kl 5 i morse. Så var den dagen förstörd... Eller ja kanske inte men nästan borta iaf, ikväll är det liten inflyttnignsfest och imån är det "44"-årskalas för Basse och Eminus. Sedan blir det fotboll på söndag och efter det ska jag åka hemhem igen. Jag har livet planerat in i minsta detalj just nu. Eller om man bortser från gårdagen ^_^

Dagens Låt:
Itchy Daze - 911
Finns med på nya Bandit Rock #1 skivan!

Träningsvärk är gôtt!
//Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0