Onsdag igen

Ja nu var det onsdag igen. Nästan slut och mittena v veckan. Min vita månad går fin fint. Klarat mig 1 vecka och 4 dagar nu. Så snart hälften avklarat. =D
Jag märker att jag blivit dålig på att blogga igen, men saken är att det inte händer så mycket i mitt liv nu är bara hemma och pluggat mest. Går framåt och jag är förväntansfull inför tentorna i augusti. Nu jävlar ska dom sitta! Fast jag saknar Jkpgs folket nu, ni får allt sluta jävlas med mig när ni super :P

Dagens Låt: Theory of a Deadman - Santa Monica
En lugn och skön låt. Verkligen sommar känner man =D Även om vi saknar det i Sverige just nu, fast det har varit sol här idag rätt mycke ändå. Började regna i eftermiddags bara.

Idag har jag iofs varit ut på resturang och käkat lunch med familjen. Avkopplande och trevligt. Ätit riktig god mat också de senaste dagarna. Pappa och Mamma var ute och plockade kantareller häromdagen. Blev ungefär 15 liter totalt =) Kantareller och grillat lamm är kanon gött. Men en fin rödvinssås till. På fredag blir det fisksoppa, helt underbart gôtt! Även käkat stek torsk denna veckan. Bara gôttans!!!

//Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0