I know you want me

Everybody wants me! Kanske inte alla men skönt att vara saknad när man sitter hemma i lilla Stenungsund och det bara regnar hela dagen. Fast imån ska det vara sol och gött, iaf i 2 dagar. Så jag ska ligga på altanen så mycke jag bara kan och bränna inför insparken. Idag är det bara 12 dagar tills jag är i jkpg igen! Så bli så jävla kul!

Vad har jag gjort senaste tiden då? Ja du inte mycke iaf, pluggat och pluggat ungefär. Livet är väldigt enformigt just nu, men som sagt bara att hålla ut. Jag har föresten gjort en "Feelings" playlist på Spotify, och även en "Inspark 2009". Är jag laddad eller är jag laddad? :P

Dagens Låt: Daniel Bedingfield - Never Gonna Leave Your Side
Vacker låt som ligger på Feelings playlisten.

Har inga bilder tyvärr men det lär komma under insparken, så håll ut och fortsätt läsa så kommer det bli intresantare.
XOXO
//Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0