Happy!

Blir trött på människor som bara spelar... Men alltså folk som måste ha fasader för att träffa människor. Vad fan är det för fel att bara vara sig själv? Jag är alltid den jag är, så enkelt är de. Sedan att jag är olika personer när man träffar mig själv och när jag är ute i grupp är en annan sak. Men jag står alltid för det jag säger och gör!
Man ska inte leva i ett skal och försöka vara någon man inte är. Det straffar sig bara i längden ändå.

VAR NÖJD MED DEN DU ÄR! Oftast är det den bästa personen.
Jag är iaf nöjd med den jag är. JAG ÄR BÄST! =D

Dagens Låt: Butch Walker – Open Happiness
Ni har säkert hört låten på Coca Cola reklamen, grymt glad låt som passar in på mig just nu!

//Jocke!

Kommentarer
Postat av: PixiJasmine

Hmm, jadu. Det känner jag igen mejsjälv i...



men så är det att folk bara tycker att jag är osocial och otrevlig och tänker på mejsjälv (självisk hörde jag en person kalla mej)...



Det finns inget fel att va för sejsjälv och att bli nöjd med vad man vill göra och vem man är.



xx

2009-07-02 @ 12:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0