Guess who's back!

Knudan är tillbaka i Sverige! Så jävla gött att prata med honom igen. Lovar att jag kommer ha det roligt på insparken när han och Nicklas kommer till Jkpg igen! Har föresten en ny rankingskala också. 1-10 finns så klart kvar men nu finns även 1-7! Vissa är bra sjuka ^_^

Så idag är det fest i Apburen som gäller. Dags att duscha snart kanske...nä orka ska ju inte vara där för en om en timme typ, har ju all tid i världen på mig.
 

Foto: Veronica Elofsson

Har kommit på en sak, jag har nog lyckats få till mitt kamerasmile också. Ler alltid samma på alla bilder nuförtiden. Riktigt bra bild också.
Igår under Emilias inflyttningsfest jämförde vi vilka som var brunast också, gissa vilka två som vann. Jo Veronica följt utav mig. Nu kan du även gissa vilka två som inte har något jobb :P Någon fördel ska man väl ha utav att vara ledig och plugga.

Dagens Låt:
Lillasyster - Andreas

XOXO
//Jocke!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi e så jävla snygga ;)

2009-07-12 @ 12:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0