Do you feel like a man?

Dagens Låt: Red Jumpsuit Apparatus - Face Down (Acoustic)
En låt om något hemskt, nämligen misshandel. Jag förstår inte hur man kan misshandla kvinnor. Eller ens ge dom en smäll på käften. Det längsta jag kunde tänka mig att gå är typ en klapp på rumpan. Finns så jävla många nötter till så kallade män ute i världen.

Jag tänkte inte skriva ett jättelångt inlägg om detta, tänkte faktiskt inte skriva något mer alls. Man ska bara ta sig en funderare på om man verkligen är en man eller inte.
Det kommer ett roligare inlägg imån jag lovar. Nämligen om helgen och Visingsö, ska nämligen lägga över mina bilder. Alla 6 jag tog :P I FAIL! Ska även till gymmet för första gångne på 2 månader imån, ska bli skönt att pumpa lite!
 
XOXO
// Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0