Absolut Visingsö

Ja vad ska man börja någonstans. Hela helgen har varit toppen! Så jävla kul allting har varit, även om fredagen var lite seg. Dagen började katastrof, bakfull som ett ägg. Okey den saken har jag mig själv att skylla, vi skulle gå ut på Bongo och ta EN öl.... Slutade med att jag lyckades lösa efterfest och var hemma kl halv 4 på morgonen. Dum som jag är :P Sedan när jag tog mig ner till bilen som väntade lyckades jag göra sönder mina flippflops... Kan det börja sämre? Men men ingenjör som man är fixar man dem med en penna, och efter frukost på donken var man människa igen. =D

Fredagen blev kanon och asgo då vi låg på stranden i Gränna i 3 timmar och väntade på att vi kunde ta bilen över till Visingsö. Malin fick även sina jävla polkagrisar hon tjötade om. Sedan när vi skulle åka över packade vi bilen igen. Ser det trångt ut? Så går det när man sitter i mitten :P

Har också en obligatorisk pumpbild på Malin =)

Sedan vet ni som har varit på en fest med ett gäng studenter en helg hur det brukar gå till. Mycket bad, alkohol och roliga saker. "Hela Malin Stormar" tex.  Hade även tur med vädret om man bortser från två lite längre skurar. Men ett romerskt tält löste det problemet. "Rommarna ringde, de vill ha tillbaka sitt tält" hahaha! Toppen helg med toppen sällskap går det att sammanfatta som.

Dagens Låt: Keri Hilson - Knock You Down

Idag då, har jag lyckats ta mig till gymmet för första gången på två månader. Jag var helt slut men lycklig när jag kom hem. Bara väntar mig en riktig träningsvärk när jag vaknar imån. Blir ett nytt pass imån och även fotboll senare.
Har lyckats spela fotboll Söndag och Måndag. Gymmet idag och imån följt av fotboll, jag har äntligen börjat träna igen. Att det krävs Jkpg för den saken är sjukt. Måste börja köra styrka hemma, lär bli kondis också då löpardojjorna åker med hem.
Hemgång blir nog Söndag eller Måndag eftersom jag har lovat att gå på Klyftans inflyttningsfest på Fredag. Och jag lovar att ALDRIG mer åka buss bakfull. Fy fan....


Kan man se mer nöjd ut?, Campingplatsen, Vi sitter och tittar på Grevskapsloppet iklädda våra TT tröjor och kalsongklubben. SWEET!

Foto cred i ordning: Clara Albinsson, Sebastian Diskordjah Littorin & Clara Albinsson

XOXO
// Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0