You and me

Precis sett klart Seven Pounds nu, verkligen en kanon film som bara måste ses. Men VARNING!!! det är en känslomässig film som får en att tänka vad en sak kan göra för andra människor!
Filmen som Will Smith själv beskrev den är en chickflick för killar, och jag tycker han har helt rätt i det. Vad gör man inte för personer man älskar! Verkligen otäckt när det händer dem något eller om de mår dåligt!
 Har inte planer på att skriva en jättelång recension på filmen men om du klara av en sådan här film se den! Emotional drama var kategorin på IMDB.




Nu sitter man själv här och funderar på att göra en rätt drastisk sak. Funderar seriöst på att bara låsa in mig och plugga inte svara i telefon eller vara inne på MSN/Facebook på en hel vecka! Vet inte om det kommer att ge något eller ens varför jag kom på tanken att ens genomföra det! Tror det var filmen som fick mig på den tanken, hel knäppt jag vet! Men börjar bli trött på att vara fullt "normal", dags att börja göra lite knäppa saker så man får uppleva mer än vad jag redan gjort! Kände det igår att jag inte gjort något specielt i mitt liv än, visst jag har rest runt halva europa med familjen. Var iofs rätt liten så kommer inte ihåg allt, men också varit runt på sjukt många öar i Grekland, åkt skidor både i Sverige, Norge och Alperna, och även några städer i europa!
Men det har inte blivit några lång resor eller sådant, lite avundsjuk på Knutz som fortfarande är nere i Australien och vem vet vad han gör där nere!

Nu är mitt projekt klart iaf, ska bara till skolan och göra om mina 4 planscher till PDF format och skicka in på Pingpong så är jag klar. Känns skönt att det är klart iaf! En annan sak som är hur underbart som helst är att KALLE SVENSSON!!! är klar för IFK Göteborg nästa säsong, IFKs första riktiga nyförvärv denna silly och helt seriöst på tiden! Varit så dött kring klubben iår. Inte stor skillnad från andra år men ändå men känns skönt! Synd bara att Bjärsmyr sticker utomlands nu då.

Nu har jag inte mer på hjärtat, eller jo det finns en del till men inget jag känner att alla ska få lästa ändå ;-)
En sak till! Ida om du läser så ska jag försöka att ringa dig i veckan! Miss u!

Peace out!
// Jocke

Kommentarer
Postat av: emilia

troligt att du skulle klara av att vara utan datorn å mobilen? ;P

2009-01-20 @ 18:37:35
URL: http://frokenkempe.blogg.se/
Postat av: En leksing

vad jag gör?? hehe.. säker på att du vill veta det?? fan dumpa plugget och kom hit och parta istället :P wohoooo!! cheers

2009-01-23 @ 12:22:35
Postat av: Ida

Hej Hjärtat!

Har inte varit inne på din blogg på hela veckan.. får bli bättring på det..saknar dig med, vi kan väl höras nu i veckan?



Puss

2009-01-25 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0