Nyårsafton

Har suttit hela dagen och kollat runt på bilder vad folk gjorde under nyårsafton, kom att tänka på att det inte finns så många bilder på mig. Några få vad jag vet ;) Så kunde ju vara bra att berätta hur dagen var.

Dagen började med en underbar nyårsfrukost här hemma, typisk tradition med Champagne, hummer, löjrom och lite annat smått och gott. Eftersom Ida fyllde 21 dagen innan och var där så var man lite sliten när dagen började, så resten av eftermiddagen spenderades framför tv/datorn och ja vad man nu brukar göra dagen efter. Men när klockan var runt 19 så bar det av till Idas föräldrar och käka middag med vad allt innehöll, (alkohol inkl "liten" sak till kaffet.) Kvällen flöt på och vipps så var klockan redan 22 och vi skulle iväg till festen ute i Kärna (nästan Marstrand för er som har dålig koll) Ja sedan var det väl det vanliga med alkohol och trevligt sällskap =)
Tackar alla för en underbar start på 2009!!!

Vad gör man annars nu under 2009 då? Jag själv sitter och pluggar med musik i bakgrunden, jävla omtenta som måste göras...
Några låtar som gått ofta än så länge

Ne-Yo - Mad
Jake Oh - Up In The Blue
Ne-Yo - Miss Independent
Beyonce ft. R.Kelly - If i were a Boy
Kevin Rudolf feat. Lil Wayne - Let It Rock

Är väl de låtarna jag har spelat mest  så här långt, med Jake Oh - Up in the Blue som den klart bästa och där man rycks med mest i!

Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0