Nessun Dorma

Är inte Spotify en riktigt bra uppfining eller vad man ska kalla det. Finns verkligen hur mycket bra musik som helst, tyvärr finns inte all musik där än. Men det är ju gratis så vem kan klaga liksom?
Sitter just nu och lyssnar på Paul Potts, så maffig musik! Vill bara vrida upp allting till max och pumpa ut ur högtalarna! Men tyävrr så tror jag inte grannarna skulle tycka om det nu snart halv tolv på natten :P

Annars har det varit en riktigt off dag. Blev lite för mycket av det goda igår tror jag, alkohol menar jag då. Annat gott kan man aldrig få för mycket utav. Typ träning och mat :D Rätt kul att mitt liv består utav massa träning och en massa mat nu igen. Har fått tillbaka intresset för att testa lite nya saker. Så ska nog ta fram kokboken och ut och handla mat imån eller något sådant.
Nu ska jag nog sova, har mycket att göra imån. Ska till IKEA, Media Markt gymmet och ska även hinna handla lite inför helgen. Tur man har städat så den biten är avklarad i alla fall.

Dagens låt: John Mayer - Waiting on the world to change
Let the world change into my favour this time!


Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0