MGMT

Nu sitter man här igen framför datorn och lyssnar på musik och bara asgarvar åt alla sköna komentarer på Facebook. Även lite smått "normala" bilder finns det där också, från de senaste utekvällarna. Kan bara säga att 2009 har börjat betydligt roligare än 2008, kommer bli ett kalas år verkar det som nu =)

Är det bara jag som känner att tiden inte räcker till nu. Okej jag har vad? Cirka 8-10 timmar lektioner i veckan, men ändå finns det inte tid till allt jag vill göra. Träffa människor, åka till olika platser och göra en massa saker.
Nu är det snart dags för Hjärtslaget i Halmstad, sedan ska jag förhoppningsvis hinna åka till Stockholm en sväng. Hemsedal i Norge och åka skidor. Skulle till och med vilja hälsa på Knudis nere i Austrailen men där sätter både tiden och pengarna stopp tyvärr. Träna vilket blir 6 gånger i veckan nu, ska även hinna med kårenkvällarna och göra en massa jag har lovat. T.ex. en promenad. Telefonsamtal hinner man fan inte med! Tror det är dags att börja sova mindre, och kanske sitta mindre vid datorn igen :P

Även om detta är mitt sätt att må bra också, man kan inte bara träna. Måste få ut sig tankar också vilket en blogg är jätte bra till. Sedan vill ni som läser min blogg ibland att jag ska skriva mer! Hur ska jag hinna menar jag? Och jag vill gärna att det ska vara lite mer än bara vad jag har gjort på dagen, lite därför det kan dröja lite mellan inläggen.

"Hold your breath, because tonight will be the night i will fall for you"

Ibland får man lite hemlängtan också, bara så där utan egentligen någon anledning. Brukar ofta bli när jag sitter här och bloggar också. Kan vara att man ger dem hemma en extra tanke då.

Ida & Jag på Nyår

Föresten idag är det mindre än 1 månad tills jag skaffar den där tatueringen, har hört väldigt olika om just smärtan. Men fick en ganska bra beskrivning av Therese så jag är inte allt för skraj inför den. 25:e Februari för er som missuppfattade förra inlägget. Föresten dags för nästa förändring imån tror jag, skriver mer om det någon annan gång bara. Kan inte avslöja allt om mig varje gång jag gör en föränding i livet. Vilket har blivit en hel del efter Nyår.
Det känns faktiskt som att det har gett förändring, fått otroligt mycket positiv feedback från många människor. Skönt med många komplimanger, det får än att känna sig som KUNG i världen för en stund :-D

Peace out
// Jocke


Kommentarer
Postat av: Knutz

hmm.. en liten fråga bara.. om det här året verkar bli ett partyår jämfört med förra!?! är lite orolig bara, du kan ju aldrig vara nykter isåfall!! hahaa. förra året snittade vi ju runt 3 gånger i veckan första månaderna! fan tato o grejjer!! coola saker på G höra jag! måste läsa förra inlägget så jag vet vad du snackar om! LOVERALL på bröstet antar jag!! cheers

2009-01-29 @ 23:40:34
URL: http://knutzdownunder.blogspot.com
Postat av: Per

Ska DU till Stockholm å gå vilse?! Va ska du göra där!? :P

2009-02-01 @ 10:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0