Bubbly

Ni som är inne och läser ofta märker säkert att mina rubriker består av låttitlar för det mesta. Just nu spelas "Colby Caillat -  Bubbly" en typiskt sommarlåt för mig. Saknar verkligen den årstiden nu under vinter. Västkusten och solnedgångar i havet, till och med regn är mysigt under sommaren! Och jag hatar nog årstiden höst->Mars ungefär just för att Sverige är så jävla grått och rått bara, ingen snö bara regn.Eller det är lite snö men bara i skogen eller uppe på höglandet.

Föresten jag har tagit tag i mitt liv denna veckan! Håller alla nyårslöften så här långt. Har börjat träna på gymmet igen efter X antal års frånvaro. Beach 2009 here i come :P Kände mig även trött och lite allmänt deppig i tisdags så jag gjorde vad jag brukar göra när jag behöver rensa huvudet. Tar en lång promenad, slutade med att jag var ute i 2 timmar och bara gick ensam, upp till stadsparken och vidare till Tokarp ungefär. En hyfsad bit att gå iaf, men fick rensa huvudet och vet lite mer vad jag vill.

Just nu sitter jag här och är trött i armarna och axlarna. Får se vilken go träningsvärk jag kommer ha imån från träningen i morse. Faktiskt riktigt skönt att träna innan klockan blir 12. Sedan en annan sak som jag tycker är jättekul, är att jag har bokat tatueringstid den 25:e Februari :D Kommer lägga ut bild här när det är klart, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge ;)

Här är föresten lite bilder från min promenad. Borde egentligen lägga ut fler bilder på bloggen men inte alltid man har något kul att visa. Även om det är roligare att läsa en blogg med bilder.


Sedan den stora fråga här i livet. Vart leder vägen än?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, vad mysiga bilder! :)



Duktig du är som håller nyårslöftet, jag försöker komma iväg till gymmet så ofta jag kan :) Länkar till dig på min blogg, är det ok? :)

2009-01-25 @ 22:23:27
URL: http://www.ninjaninis.blogspot.com
Postat av: anniina

Shit, vad mysiga bilder! :)



Duktig du är som håller nyårslöftet, jag försöker komma iväg till gymmet så ofta jag kan :) Länkar till dig på min blogg, är det ok? :)

2009-01-25 @ 22:24:23
URL: http://www.ninjaninis.blogspot.com
Postat av: Gabby

Hallå där,

inte visste jag att du bloggade, väldigt roligt att se! tattuering? vilket roligt sammanträffande! jag gjorde en för bara några dagar sen! så sjukt roligt! ska du gå i jönet eller någon annan stans? det gör ont ska du veta! prepare for pain! moaahahaha ;-)

kram gabby

2009-01-26 @ 22:54:35
URL: http://gabbylundgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0