Back in town

Japp så var man tillbaka i Jkpg igen! Känns skönt att här igen efter jul och nyår. Känns ändå lite moloket att tvingas åka hit redan nu, hade gärna varit hemma hos Mamma istället som ligger på sjukhuset :(
Men efter ett litet ingrepp igår var hela familjen där och hälsade på, hon såg faktiskt jättepigg ut även fast det var knappt 2 timmar sedan hon var sövd. Fick reda på att hon ändå kommer att få åka hem imån =) Känns skönt att veta att allt ändå har gått bra!

Så nu har jag packat upp både väskan och TV, blev alldeles lagom stor i lägenheten! Hade planer på att möblera om en del, men efter jag testat som jag tänkte så bestämde jag att behålla det som jag hade det. Tur Pappa kom på en bra lösning på tv :P

Men det är ändå skönt att vara hemma hos sig själv igen! Fick reda på att märkerna var på väg från fabriken också, kanske kommer till Insparken ändå Wennlo!!! Ska faktiskt iväg och plugga i skolan redan ikväll, ett utav nyårslöftena kanske blir sanna ändå ;)
Dags för lite mat och sedan sticka till skolan så man får sova snart, trött redan nu. Tar på krafterna att åka den korta vägen från Stenungsund -> Jönköping ändå. Tycker synd om er som har det betydligt längre.

Peace Out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0