2009

Jahopp! Nu var det ett nytt år och nya tider. Vad har då 2008 givit folk runt omkring?
  • OS i Peking
  • EM i Schweiz/Österrike
  • Börskrasch
  • Mindre roliga saker som tex Engla mm
Bara några utav alla större händelser runt om i världen. Vad har då hänt mig som varit specielt?
Det har faktiskt hänt jättemånga underbara saker, träffat massa underbara människor, vissa mer än andra ♥ Blivit mer delaktig i mycket, både jobb och plugg.
Om man ska sammanfatta året ur min synvinkel så har det nog ändå varit mitt bästa år i livet. Alla dessa 21 år jag har funnits till.

Vad kan då 2009 ge mig som toppar 08 året? Det är lite svårt att svara på just nu men det kan ju alltid bli bättre =)
Vad finns det för planer redan nu då tro. Jo det är först hälsoinspark, redovsining av projekt, följt av en massa kul saker. Hjärtslaget, Hemsedal (Antaglien) Absolute Gotland, Midsommar i Leksand!!! Det är väl dom planer som är 99% klara än så länge.

Kan även tillägga att jag inte är ett dugg bakis idag! Jävligt skönt att slippa må illa, sedan att man är trött efter en ute kväll är inte att vara bakis ;)
Nu ska jag återgå till att spela datorspel eller något likande, lagom ansträngade att göra en dag som Nyårsdagen =)

Peace out! (Dags att skriva rätt nu när det är nytt år )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0