Torsdag igen

Ja då vart det torsdag igen, att det alltid blir det så snabbt nu för tiden! Faktiskt hunnit med en massa idag, städat, diskat och tvättat. Vuxenpoäng till mig! Mogen nog att snacka pension....? NOT!
Fick ta och boka om min tatueringstid också, vilket var rätt tråkigt. Såg fram imot att göra en den 25:e Februari, nytt datum blir Tisdag den 10 Mars kl 12.00! Anledningen är att jag ska åka skidor den 26-1 och inte jättebra för tatueringen att läka under ett underställ och en massa kläder.

Nu ska jag strax iväg och handla mat också, har inte en anning vad det blir för mat i helgen riktigt. Anniina kommer ju hit så får se till att hitta på något kul!

Dagens låt: James Morrison - Please don't stop the rain
Underbar låt, liksom hela hans album "Songs for you, thruths for me" skaffa det helt seriöst eller lyssna genom spotify!

// Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0