Sliten nu!

Usch, gärna jobbigt med två träningspass på en dag, även om både två kändes kanon är man rätt sliten nu! Vakna imån och känna att man mår bra =)
En sak som är rätt tråkigt eller rättare sagt segt är att min blad på min nya klubba jag köpte i höstas sprack... Precis på den punkten där jag läger bollen varje gång jag skjuter ett skott eller slår en pass. Och köpa ett nytt känns segt när bladet kostar 400kr.... Ändå mycket pengar när Januari är 1½ månad för studenter...

Så var det Onsdag igen snart, en massa att stå fortfarande och känns ändå inte som man är ledig för en på torsdag kväll. Har som vanligt en massa planer som jag ska göra, men iaf en sak som jag ska lägga min dyrbara tid på!
Just de, måste skriva ut min tatuering också.. jaja finns tid till det med!

Dagens Låt:
Alter Bridge - Before Tomorrow Comes
Bandet är egentligen gamla Creed som jag älskade när dom kom, men lades ner 2004, nu har alltså Alter Bridge skapats men sångaren i bandet är ny. Tycker om det nya soundet!

Föresten det lär komma lite bilder nu efter helgen och onsdagen igen, jag är så sjukt dålig på att få med mig kameran hela tiden. Måste bli bättre på det, nu när jag ändå är en ny människa.

// Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0