Shinedown

Atleast the sun shines down on us today!

Började med en ny kurs idag, Digital Bildbehandling. Vilket är Photoshop kurs, och jag skojar inte att det programet är så jävla stort! Fick första grundkursen idag utav två. Mycket info att ta in men verkar så himla skoj! Så dags att be min bror ta ansikts kort och en del lanskap med hans systemkamera hemma då jag inte känner att min digitalkamera eller telefon klara av det som jag tycker behövas på bilderna. Ska bli riktigt kul att få lära sig PS nu. Föresten lärarens blogg fick pris igår på http://storabloggpriset.se/ i kategorin Prylar & Teknik. http://moderskeppet.se/ är sidan iaf.

Fick föresten sova i natt igen =) blev totalt 13 timmar sömn och det behövdes efter 3 timmars sömn på 34 timmar som det blev innan :P
I mån är det byggsittning också, ska faktiskt bli kul att träffa lite byggare igen. Blir inte allt för ofta nu förtiden!

Ska föresten varje gång gör ett inlägg sätta dagen låt, då det sällan blir mer än ett inlägg per dag.
Dagens Låt: Metro Station - Shake it
En låt som gör mig glad iaf. Hoppas den ger ett leende också =)

// Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0