Kanon helg!

Hej på er!
Får ursäkte att jag nästan har slutat blogga den senaste tiden, men har hamnat i ett sådant läge där jag inte har jätte mycket att skriva om alt. inte haft tid. Mest det först nämda, men jag är ändå glad att ni fortsätter att titta på in sidan lite då och då =)

Helgen har som sagt varit kanon! Varit en helt nykter helg, vilket jag kände att jag behövde. I fredags var det inflyttnings-/20 årsfest i Sesam huset. Inte varit där sedan Knutz flyttade ut förra året, trevlig liten korridor med mycket folk :P Fast gick hem redan kl 23. Vuxenpoäng på den liksom! Hemma i säng innan kl 24 en fredag!!!

Lördagen var det rundtur på stan som gällde och även bio. Var och såg "The International" med Clive Owen. Hade rätt höga förväntingar på den filmen men levde inte alls upp till dem. Kom på att jag tittade mer på byggnaderna som var med i filmen än på själva filmen. Bla var deet bilder från Guggenheim museet i New York ritad utav Frank L. Right. Och även ett häftigt hus som jag har för mig ligger i Tyskland någonstans. Men i filmen var det inplacerat på Sicilien. Kändes så där halv konstigt när jag väl kände igen garaget :P som är det jag har sett på lektionerna.



Söndagen har varit en riktig slapp dag. Började med riktigt lång sovmorgon =) Och tillslut tog jag mig ner till gymmet och tränade i cirka 1 timme. En riktigt lugn och mysig helg iaf =)

Planer för veckan finns det iaf. Föresten kommit på att jag missbrukar förkortningen iaf( i alla fall) alldeles förmycket! Ska sitta och göra en bild bättre i photoshop kursen. Publicering på webben heter uppgiften, och sedan är det jobb på kåren på onsdag för första gången på 5 veckor. Nästan förlång tid alltså! Sedan blir det att åka hem till Stenungsund på Torsdags morgonen för en snabbvisit innan jag följer med familjen upp till Stöten för att åka skidor i helgen! Ska bli så underbart skönt att få åka ner för en backe igen. Inte gjort det sedan jag var i Val'thorens för 2 år sedan!

Dagens låt: Phil Collins - On my way

// Jocke!


Kommentarer
Postat av: emilia

Hoppas du får det underbart i fjällen!

2009-02-27 @ 18:45:34
URL: http://frokenkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0