Hjärtslaget

Nu har jag fått kraft att skriva om helgens bravader! Tog 2 dagar att återhämta sig efter dem nästan, rätt illa men haft så jävla kul ändå! Hjärtslaget är alltså en utlandsfest som ägerrum i Halmstad. En utlandsfest är en studentfest som äger rum i en annan stad än där man studerar! Visst även Jönköping har sin utlandsfest nämligen Syndafloden. I princip åker man dit för att träffa andra studenter från andra städer men eftersom Jönköping är snyggast och helt enkelt bäst. Så brukar vi inte alltid umgås med de andra dräggen lika mycket, utan vi träffar varandra :P Sedan dricker man alkohol och allt som hör till i 2 dagar kanske 3 om man är stark nog att dricka på bussen hem på söndagen! ;-)

Jag har cirka 100 bilder att välja mellan men skulle inte tro att en del utav dem passar in i min blogg riktigt. Så ska välja ut några när jag orkar att göra det!
Nu ska jag återgå till min lektion som jag sitter med tänkte jag.
Dagens låt: Finger Eleven - Paralyzer
Utan motivering!

// Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0