Full vecka

Hej hopp!
Inte skrivit haft tid att blogga de senaste två dagarna, han ju få iväg ett panik inlägg i lördags men det finns en helt naturlig förklaring till min frånvaro.
Har haft besök från Stockholm som sagt genom Anniina! Kanon trevligt att ha någon runt sig hela tiden, men nu när hon flyttade vidare till en annan kompis i Jkpg så känns det ändå lite tomt att inte ha något att prata med på kvällarna. Det är vid sånna här tillfällen som man har bloggen till! Sedan hjälper även msn/facebook/telefonen till rätt bra att man inte ska känna sig ensam =)

Så helgen har som sagt varit kanon med fest,mat,träning och lite mys här och var =) Man underskattar hemma kvällar med trevligt sällskap, mat och lite vin. Borde nog bjuda hem folk oftare! Om du känner dig sugen är jag faktiskt en rätt okej kock, om jag får säga så själv! Har iaf ett intresse, och jag kan säkert hitta ett bra vin om du vill också. Inte misslyckats med att hitta ett dåligt på bolaget ännu!

Veckan som sagt är rätt full, på två sätt! Har omtenta i Matematisk Analys på torsdag, så det är plugg inför den som gäller och sedan ska man ner till Halmstad och Hjärtslaget vilket blir att man är full där! Full på två sätt som sagt!

Dagens låt: James Morrison - You make it real
Helt underbar låt! Fast kanske bara jag som tycker det, men lyssna gärna in hans senaste två skivor!

And I'm running to you baby
You are the only one who saved me
That's why I've been missing you lately
Cause you make it real for me

// Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0