Long time no seen

Ja då var julen över och snart ett nytt år. Bloggandet har inte gått särskilt bra i höst heller, finner det svårt att motivera mig själv för att skriva. Kanske ska avlägga nya nyårslöften så man kan bryta dem igen?
För vad är det med dessa nyårslöften och att man behöver avge några. Kan man inte vara nöjd med den man är? Jag är ändå nöjd med den jag är, iaf till en viss gräns. Det gäller att man inte är helt nöjd med sig själv utan att man hela tiden har något att kämpa för! Jag tex vill alltid bli större (muskelmässigt) och skulle jag titta mig i spegeln och säga fan jag kan inte bli snyggare så skulle man börja tappa direkt. Det gäller hela tiden att ha små mål i livet! Mitt nästa mål är ett jättestort... Nämligen att ta examen.. börjar bli nervös, bara 6 månader kvar...

//Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0