Upptagen som in i...

Har inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden och det lär inte bli mer nästa vecka heller. Omtentor och insparkar som gäller. Ska göra 3 omtentor varav 1 idag och sedan torsdag och fredag. Men den som känns jobbigast är den på fredag nu. Känns som den har hamnat lite i kläm, även om det rent logiskt borde vara den på torsdag som ska vara ikläm ;)

Jag åkte till Jkpg i lördags och det var självklart fest med engång. Sjukt kul att festa med innebandygänget och även att gå ut på krogen för en gångs skull var roligt i Jkpg. Dans och teasing på hög nivå. Mamma blev trött på mig när vi var på Lager 157 i lördags också. "Varför hejer alla affärsbiträden på dig hela tiden?"

Har fortfarande träningsvärk efter fotboll söndag och måndag med. Fick slänga mina fotbollskor med.... Då dobbarna släppte från skon, konstigt att jag hade ont i hälen liksom? En annan sak som är grymt skönt med Jkpg är att när man blir arg på "vänner" så kan man alltid ringa någon att snacka med, även om det är mitt i natten (läs kl 22), och dom kan vända humöret på mindre än 2 timmar =)

Nu blir det frukost och kaffe sedan plugg i några timmar innan tentan som är kl 14-19. Wish my goodluck! Och på fredag är det som sagt sista tentan efter det är de datafaddercaps på dalvik! Whooop Whooop!!! Sedan är det inspark!!!

Dagens Låt: Edda - Ni som har legat med ett skåp
Sjukt kul låt om än lite elak. Man bara att garva och tänka hur kul man ska ha på insparken!

Jag har även bokat tatueringstid igen. 21 September kl 12.00. Det du ;)
//Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0