U2 360 Tour



Hej hej! i torsdag fick jag ett ryck när Pappa bad mig lira U2 hemma, gick in och lyckades fixa mig en biljett till U2 konsert på Ullevi på fredagen. Så igår såg jag Snow Patrol och U2 på Ullevi, sjukt häftigt och riktigt kul!

Kan börja med Snow Patrol som är ett grymt liveband! Mycket bättre än på skiva, men det kändes som om läktaren jag satt på var det inte många som hade hört dem förut förutom Chasing Cars. Då gick jublet loss.

U2 var riktigt bra och det var egentligen bara 2 låtar jag inte lyckades sjunga med i. Fast gårdagens låt var ju ändå Stuck in a moment, tätt följt utav One! Bono och The Edge gjorde en duett på Stuck in a moment. Så äckligt bra och jag fick gåshud!
Men jag saknade ändå en låt igår, som jag precis såg kom idag istället. Still haven't found what i'm looking for. Den låten är verkligen helt underbar och får mig att tänka på vad en person sa till mig en gång. Och den är lite mitt ledmotiv nu! "Jag har gjort mycket i livet men fortfarande inte hittat vad jag letar efter" Eller har man och bara missat de? Well who cares? det är antaglien försent i så fall. Just nu ändå.

Dagens Låt: U2 - One
Bara för att det är en underbar låt och den fick bäst betyg utav GP igår vilket man kan hålla med om. Föredrar ändå en versionen av Stuck in a moment jag hörde igår.






Ja vad händer annars i mitt liv, ja en hel del nu ändå. Igår var det U2, idag var det ner till Kungsbacka och fira kusinerna som fyllde år. Imån blir det Liseberg med Malin och Awesome, ska bli sjukt kul. Har inte varit där på jättemånga år, tror det ligger alldeles förnära för min del.

XOXO
//Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0