Nästan där!

Nu är det nästan dags för mig att återvända till Jkpg. Efter en sommar hemma i lilla hålan Stenungsund. Vad har jag gjort undertiden jag varit hemma i sommar då?
Ja du inte allt för mycke, men hunnit med en hel del iaf.
  • Jobbat i trädgården
  • Bättrat på brännan (Så fort det varit sol iaf)
  • Jobbat som bartender 1 kväll. Lär bli mer under hösten hoppas jag
  • Tagit hand om katten och blommorna i huset när Mamma & Pappa var ute med båten
  • Besökt Marstrand med båten
  • Nästan läst hela Liftarens Guide till Galaxen
  • Pluggat (Tenta om 1 vecka!...Panik! Första gången jag har det nästan)
  • Upptäckt massa ny musik!
  • Träffat Ida en sväng iaf =)
  • Varit på U2 konsert!!!!
  • Även varit på Liseberg för första gången på evigheter!
  • Har idag hjälpt grannen som ska flytta med att blåsa av taket. 4 timmar i solen =D
  • Solat massor!
  • Badat i HAVET! V(B)ästkusten är ändå vackrast, och vattnet ska vara salt
  • Tränat en hel del. Magen håller sig och kondisen stiger
Kommer inte på mer saker just nu men jaja en del som sagt.

Nu har jag ändå börjat att fixa inför resan till Jkpg lite. Har klippt nyfrisy idag. Lite rockabilly som Tinna sa. Fast jag har kortare sidor än vad han har på bilden. Jag blev rätt nöjd ändå, skönt med ett nytt inslag i livet och mindre saker som påminner om old times!

Har även börjat plocka fram saker jag ska ha med mig. Blir fan mer och mer varjegång, fattar inte riktigt hur det kan gå till? Menar ju att allt jag äger borde vara i jkpg vid detta laget men inte det nej.
Jag längtar iaf till Insparken nu, få träffa Malin, Awesome, Knutz, Kaninen och alla andra underbara människor igen!

Dagens Låt: Hinder - Without You
Lyckades hitta en gammal låt som jag bara tycker är grymt bra!

Whooop Whooop!
//Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0