Waiting to change

Hej hopp!



Får börja med en bild idag, taken från balkongen vid solnedgång

När man ser sånna här bilder börjar jag tänka vad som händer på andra sidan jorden, och nu när man har kompisar som är ute och resan kan man alltid fråga Nicklas i väster vad som händer i USA. Sedan i öster har vi Knutz som ja gör vad han brukar verkar det som :P Tur pojken inte ligger av sig! Hoppas att jag ser er två igen insparken 09 nu när ni inte verkar komma "hem" och plugga till våren!

Åter till rubriken.

Varför ska man alltid ändra sig för att vara omtyckt av folk och anpassa sig efter alla världens ideal???
Varför ska just jag vara normal? Kan man inte bara var den speciella människan man är född till! Det är vad jag trivs med i alla fall. Jag älskar mig och den personen jag är. Det tycker jag även du ska göra, vi är alla speciella och den vi älskar finns där ute även för dig och mig! Det gäller bara att aldrig ge upp och sluta leta.

Jag kanske låter jävligt ego när jag skriver att jag älskar mig. Men jag är den jag är, jag orkar inte anpassa mig efter andra. Säger bara följande: Det är inte jag som går miste om något det är du!


Peach Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0