Use somebody

you know that i could use somebody
someone like you
and all you know
and how you speak

Sjukt bra låt just nu: Kings of Leon - Use Somebody

Och just nu kan jag faktiskt behöva någon. Chefen ringde och väckte mig runt 11 idag och sa att jag tyvärr inte fick jobba den veckan jag skulle gjort pga konjukturen. Blev så besviken för det hade verkligen inte skadat med dom där extra pengarna efter jul och nyår. Blir kanske att man får ta tag och jobba under våren istället, beror lite på hur det blir med mina kurser också.

Föresten vad fan håller man på med i sömnen?? Jag jobbade ju kåren i går, sjukt kul att vara tillbaka där igen efter sjukdomen. Hade verkligen jätte kul även om det körde ihop sig lite med folk innan vi började.
Men tillbaka till sömen, när jag kom hem vid runt 3 i natt så kunde jag inte somna, inte så konstigt tanke på att man är rätt uppe i varv efter en kväll på kåren. Men när kl är runt 4 så har jag typ somnat men får för mig att gå upp från sängen och lägga mig i soffan och sova?? Fråga mig fan inte varför. Sedan vaknar jag runt 8 igen och går till sängen igen. Är man lite knäpp eller?

I morgon bär det av till Kalmar och SPIIK, kommer också blir så jävla roligt. Men har en del att fixa innan det är fredag.
Ungefär följande: Tvätta, Systembolaget, Packa, Plugga. Hoppas man kan få till en promenad i kväll bara. Om någon är sugen så ring bara!

Nu ska jag återgå till pluggandet, har tyvärr inga bilder idag efter som jag inte haft kameran med mig den senaste tiden. Men räkna med att jag återkommer med bilder efter SPIIK!

Peach out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0