Snow

Ja med exakt 1 månad kvar till Julafton (tiden går sjukt fort hela tiden, inte alls kul) så har den första riktiga snön kommit till Jönköping. Känns helt sjukt att man snart gjort 2½ år som högskolestudent! Blir gärna rädd när man tänker på att tiden bara har försvunnit, men tiden har ändå varit helt fantastisk och bästa tiden i mitt liv så här långt. Inte ångrat något val jag gjort.
 
Snö den 24 November


På fredag bär det av ner til Kalmar för årets SPIIK bandy, stort fylleslag! Ska bli så jävla roligt i år igen.
Bästa är ju att man är frisk nu igen, ingen mer körtelfeber för mig under min livstid i alla fall =)
Fast först är det en onsdag med jobb på kåren som gäller, inte varit där nu på evigheter känns det som. Inte när man har jobbat i alla fall. Men är så sjukt mycket jag måste ha klart denna veckan i skolan, lika jobbigt som innan sjukdomen känns det som, svårt att veta vilken ände man ska börja i.

Fast en sak som är negativt är ju att man faktiskt kommer vara så jävla bakfull den första advent att man inte kommer orka med varken glögg eller pepparkakor! Nu är ändå den stora fråga, har som regel att adventsljusstaken ska komma upp den första advent men eftersom man inte kommer hem för en på kvällen och då lär vara sjukt trött.
Ska man fixa det innan man åker eller ta det på måndag?

Får passa på att dricka lite glögg i veckan då kanske i stället ;)

Peach out!

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag tycker du sätter upp ljusstaken innan, MEN väntar med att sätta i sladden tills du kommer hem på söndag. Annars röstar jag för pepparkakor å glögg på spiik... :D

2008-11-24 @ 22:06:23
Postat av: Nicklas Andersson

Vad vackert, saknar snön och Sverige, här börjar det att bli kallt men det är bara öken omkring. Kanske kan låtsas att det är snö =)

2008-11-25 @ 00:23:06
Postat av: Ida

Ja du Jocke, Jag håller med Emilia som skrev innan att du fixar det innan.. =)

2008-11-25 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0