A Beautiful Lie

Ja nu tänkte jag äntligen att det kunde vara dags att börja med ett riktigt blogg skrivande, sitter ju ändå så mycket framför datorn på dagarna med alla projekt och den fritiden men nu har.
Varför har det då blivit så mycket fritid den senaste tiden? Ja det kan man fråga sig har ju hela tiden 1000 saker att göra och oftast samtidigt.

En sak till att man sitter här så mycket är ändå att jag gick och drog på mig körtelfeber vilket är det sämsta jag någonsin har gjort i mitt liv. Man bara sitter hemma och är död, orkar inte göra något. Tar inte tag i några kompisar och träning får man inte, känns bara så meningslöst just nu. Så tycker ändå att rubriken stämmer kanon med vad livet ibland är och rätt så ofta nu.

Men men det finns alltid ljuspunkter i livet tex. i morgon sticker jag och alla de intresserade i klassen på en studieresa till Växjö först (tror jag i alla fall) sedan bär det av ner mot Köpenhamn där vi ska kolla på alla fantastiska hus som är byggda där enligt våra lärare! (Suck, jätte kul men alla hus är faktiskt inte fantastiska) En annan liten ljuspunkt är att jag äntligen ska vara frisk från körtelfebern på måndag nästa vecka! Kanon alkohol dags! Eller ja jag kommer fortfarande spara mig fram till SPIIK i Kalmar eftersom jag ändå jobbar kåren på Onsdag. Ska bli skönt att få tillbaka ett någorlunda normalt liv.

Hittade precis ytterliggare en ljuspunkt idag. En liten nyckelpiga nu? Den stackaren måste frysa nu, såg nästan död ut men efter jag lyft upp den började den allt att röra på sig. =)


Nej nu är det nog dags att återgå till att packa inför resan i morgon, blir ju boende på vandrarhem en natt eftersom vi som sagt ska gå omkring en dag i Köpenhamn.

Ska försöka att uppdatera här så ofta jag har tid och lust, helst ska det ju vara intressant att läsa bloggar också annars förlorar de sitt syfte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw...måste verkligen ta ut mycke från en person när man har körtelfeber..jag hoppas att de blir bättre med tid...



tycker det är jätte kul att du skrev att bloggen ska helst vara intressant att läsa annars förlorar de sitt syfte...men jag tycker inte att de är så egentligen..man kan ju skriva en blogg för att forsöka få "ordning" i livet när man kan va så himla vilse då o då...eller att skriva ut känslor som kanske man kan inte göra vanligvis... :)

2008-11-18 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0