Time to change

Japp det är dags att ändra sig på alla sätt! Livet som jag lever idag funkar inte i längden, både studentlivet och som jag lever idag.
If you wanna make the world a better place? Start with the man in the mirror!

Svårare än så är det verklige inte, så nu kommer detta jävla löftet jag inte skulle göra inför nyår!
  1. Ska börja träna minst 5 gånger i veckan, Innebandy 3 gånger och löpning/styrketräning 2 gånger i veckan.
  2. Skolan ska få sig ett jätte sving uppåt!
  3. Ska verkligen dra ner på alkoholen! Bara blivit för mycket utav den varan, ska börja gå ut nykter betydligt oftare!
  4. Alla människor runt omkring mig ska se att jag är världens snällaste! Och inte bara 90% av tiden som det har blivit.
Ni ska helt enkelt få se en ny Jocke! Med start redan när Vårterminen kommer igång!

You gonna find someone new!

Hur jag än mår idag, så står jag kvar!
Trött på konflikterna, pallar inte en gång till!
Så vänta och se! Gonna be a little bit better and a little more smarter then before!

Sometimes I get the feeling she's watching me.
And other times I feel like I should go.
And through it all, the rise and fall, the bodies in the streets.
And when you're gone I want you all to know.
I'll carry on

Peach out!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men Jocke du är ju redan världens snällaste! :)

2008-12-18 @ 11:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0