SPIIK!

Ja vart ska man börja! SPIIK var så jävla kul, ÅÅ VARFÖR?

Ska jag samanfatta lite kort nu
FREDAG: Gick på bussen, sedan svart
LÖRDAG: Vaknade bakis som satan. Efter en tripp till bolaget och Mcdonalds så var det åter rätt svart. Bakfyllan försvann innan 16.00
SÖNDAG: Måde riktigt bra på hemvägen men kände nog att man började nyktra till framåt kvällen.  Illa?

Helgens citat:
-
Vad står det på lappen? (Kille från Ronneby som gav en lapp till folk där det stog följande "JAG ÄR DUM")
- ÅÅ VARFÖR??? (Terror :P)
- Vem var det som kasta? Akta skjortan! (Rasmus tror jag)
- Vart är Max och Ninna? Dom är i Skövde!!! (Jag kl typ 9 på morgonen efter jag blivit väckt)
- Dessa Bittra Bluecrew (Moi)
- Vem är Ernst Hopper? (Lappar som stog på stan)

Helgens sak:
Den där jävla bögörnen!!!


Helgens händelse: (Tar inte upp de snuskiga sakerna. Utlandsfest fatta själv ;) )
SPIIK SÅ KLART!!!

Jag orkar inte förklara mer detaljerat vad som har hänt under helgen. Ni får nöja er med bilder på Facebook :P
Nu ska jag nog sova eller nått igen, illa när man fortfarande är sliten efter 12 timmar i sängen.

Peach out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0