Julhandel

Seriöst aldrig i h*lvete att jag ska vänta tills näst sista dagen! Fullt med folk på torget, fick knô mig fram med armbågarna, och sedan alla dessa människor som varken kan köra bil eller parkera rakt. Tur att allt är färdigt nu ändå, allt från julklappar till alkohol inför nyår.

Jävla UPS jobb alltså... Bara för man jobbat med att köra bil en hel sommar och ser hur illa folk kör. Så det är omöjligt att inte störa sig och bli irriterad. Men nu är det lite ledigt och bara slappa som gäller i 2 dagar, och sedan är det dags för Julafton och alla klappar. Tur jag är snäll så jag får några =)

Här kommer även lite bilder från de två dagarna jag har varit hemma :P

(Julhyasint, Findus,Julgodis(Mintpastiller,citroncola & fudge))
(Altanen 1,Altanen 2)
Tyvärr ingen snö här :(

Peach out! (Folk undrar varför jag skriver persika ut varje gång, saken var att jag skrev fel första gången. Sedan har jag fortsatt med det för att se när folk skulle regerara. Tog lite över 1 månad bara ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0