Ensam

Sitter här i min ensamhet i lägenheten, känns lite konstigt för jag har haft folk runt om mig varje kväll sedan i Tisdags. Har inte orkat ta tag i någon idag för det känns som om att alla är upptagna med sina saker på andra håll. Men det går ju saker på TV ikväll också. Innebandyn som precis är slut och nu börjar El Clásico om ett tag!

I morgon är det dags för en utekväll igen! Kåren har öppen en extra kväll för krogpersonal (och alla andra också tydligen) i Jönköping. Så nu ska jag värma lite glögg och krypa ner under filten igen, Cya on MSN or the famous Facebook!

Peach Out!

Kommentarer
Postat av: emilia

naaw, stackars liten ;P

2008-12-14 @ 12:57:58
URL: http://frokenkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0