Annandagen

Hej hopp i jul stugorna!
Annandag Jul idag, då är det annandagsbandy som gäller. Självklart var man iväg och tittade, 1 utav 3216 personer på Skarpe Nord i Kungälv. Illa att Kungälv fick stryk mot Villa Lidköping då med 5-3...

Nationalsången sjungs innan match


Hur har julen varit för mig annars då? Har ju inte orkat skriva någont eller haft tid riktigt. Alltid en massa annat som måste göras och släkt att hälsa på.
Kan börja med Julafton som spenderades hemma hos min Moster med Mammas sida utav släkten. Med det vanliga, julbord, Kalle, paket och allt vad det innebär med julafton.
Hade jag varit snäll då? Klart jag hade, jag är ju alltid snäll säger folk =)
Fick lite serveringsfat och skålar som jag iofs önskade mig ;) Tur man har en förstående Mamma som vet vad jag behöver och köper det till mig :P

Juldagen bar det av till Kungsbacka och min Farbror och kusiner där nere. Dags att fira jul med Pappas sida också. Var mer mat och det vanliga, fick ju köra denna dagen så min tur att vara nykter, ska bli väldigt skönt att slippa köra nästa år då min bror förhoppningsvis kommer ha körkort och får köra alla dagar :P

Annandagen Jul har så här långt beståt utav bandy och ett litet TV köp, tänkte att det var dags nu i mellandagarna att skaffa mig en ny TV. Blev en 37" LG, riktigt nöjd med storleken och priset på den.

Men nu är det nog dags att sova kl 18:00 för har varit helt utslagen sedan vi kom hem från Bandyn.

Natti natti & Peach out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0